Закрепление темы: «Словообразование
Проект урока
Цель: систематизировать знания учащихся о словообразовании
Задачи урока:
Обучающие: систематизировать знания учащихся о словообразовании
Развивающие: развивать речь, орфографическую зоркость, логическое мышление, творческие способности детей;
Воспитывающие: развивать бережное приказ к природе
Проект урока
Цель: систематизировать знания учащихся о словообразовании
Задачи урока:
Обучающие: систематизировать знания учащихся о словообразовании
Развивающие: развивать речь, орфографическую зоркость, логическое мышление, творческие способности детей;
Воспитывающие: совершенствовать бережное положение к природе
Оборудование: карточки с заданиями, альбомы с буквами
№ п.п. |
Этап урока |
Время |
Деятельность учителя |
Деятельность учащихся |
1. |
Организационный момент. Целеполагание |
1 мин. |
Знакомит с темой и целью урока |
Ставят себе мета ответить на вопросы, достичь той отметки, которую желают получить зa урок. |
2. |
Устный словарный диктант |
5 мин |
Показывает болтовня с пропущенными орфограммами |
Поднимают нужную букву, проверяют себя, сверяя свои ответы с ответами на доске. |
3. |
Закрепление пройденной темы |
36 мин |
Раздаёт задания |
Задания выполняют в тетрадях |
4. |
Рефлексия |
2 мин |
Подводит сумма урока |
Сравнивают следствие таблицы с предполагаемым результатом. |
5. |
Индивидуальное домашнее задание |
1 мин |
|
Записывают домашнее задание |
Дрес барышы
1.Дресне темасы белн таныштыру.
2. ткн дреслрд алган белемнрг нигезлнеп, “Ромашка” уены ткр.
- Ясалышы буенча нинди сзлр була?
- Сзне тп мгънне з эчен алган кисге ничек атала?
- Кушма сзлр ничек ясала?
- Кушма сзлрд кайчан ь, ъ языла?
- Парлы сзлр ничек ясала?
- Тезм сзлр ничек ясала?
2. Телдн диктант
Бер…юлы, ар…як, бер…аз, шл…яулык, яш…смер, ел…язма.
2. ткн теманы ныгыту стенд эш
2.Трле авырлыктагы карточкалар белн эшл (Биремнр А.Х.Нуриева, Ч.М.Харисова м З.И.амалетдинова дреслеклрен нигезлнеп тзел)
Индивидуаль эш.
- нче др.
1.Сзлрне 2 баганага блеп яз.
Тамыр сзлр Ясалма сзлр
Блм, урманга, савыт- саба, балалар, дреслек, дрест, бген, баскыч, дусны, ипи, мк илге.
- Сзлрне трем итеп яз.
Скатерть, детство, столица, запад, летопись, платок, шиповник, всегда,
2нче др.
1. Парлы сзлрне язып бетер.
Бала- …, исн — …, малай — …., кн -…
… – имеш, … – тоз, … – кыз, … – черки.
2. 3 кушма, 3 тезм, 3 парлы сз яз.
3 нче др.
2. Терк сзлрне кулланып, “Сабантуйда” дигн темага хикя тзеп яз.
Сабантуй, ркем, карты –яше, бала – чага,ыр — бию , уен –клке, тм – том, ашыга –ашыга, ат чабышы, трле – трле.
__________________________________________________________________________
Индивидуаль эш.
- нче др.
1.Сзлрне 2 баганага блеп яз.
Тамыр сзлр Ясалма сзлр
Блм, урманга, савыт- саба, балалар, дреслек, дрест, бген, баскыч, дусны, ипи, мк илге.
- Сзлрне трем итеп яз.
Скатерть, детство, столица, запад, летопись, платок, шиповник, всегда,
2нче др.
1.Парлы сзлрне язып бетер.
Бала- …, исн — …, малай — …., кн -…
… – имеш, … – тоз, … – кыз, … – черки.
2. 3 кушма, 3 тезм, 3 парлы сз яз.
3 нче др.
2. Терк сзлрне кулланып, “Сабантуйда” дигн темага хикя тзеп яз.
Сабантуй, ркем, карты –яше, бала – чага,ыр — бию , уен –клке, тм – том, ашыга –ашыга, ат чабышы, трле – трле.
Индивидуаль эш.
1 нче др.
Укы, сйлм фигыльлрен зат-сан белн трлндерерг.
2нче др.
1.Фигыльлрне тап, рнкт бирелгнч тикшер
рнк: очмый — фигыль, юклыкта, 3 затта, берлек санда.
Мин р елны кошлар чен милш киптерм.
Тамаклары тук булса, кошларны салкыннар куркытмый.
Без кошларга кн саен им сиббез.
2.Тиешле зат-сан кушымчаларын куеп яз.
Мин Казан шренд яш…, ченче сыйныфта укы … .
Сез имлекк нинди азыклар сал … ?
бес р кыш кошлар чен “ашхан” ач… .
3 нче др.
1.Мкальлрне язып бетер.
Бер … , икенче чын сзе д … .
Тыйнакны кулы … , мактанчыкны теле … .
Оясыз сандугач … .
Былтыр кысканга, быел … .
2. Терк фигыльлрне кулланып, “Кошкайларны сыйлыйбыз” дигн темага хикя тзеп яз.
итте, ачыгалар, туалар, ярдм итбез, элбез, сиббез, салабыз, сыйлыйбыз, куркытмый, шатланалар.
стм бирем
Бирелгн рифмаларны кулланып, шигырь язып кара.
___________________________________________кышларда
___________________________________________ кошларга
___________________________________________ ит
___________________________________________ кышларга
Хайруллина Нурия Василовна
МБОУ «Татарская гимназия №17 имени Г. Ибрагимова» Мос