Май 2

Обобщенное повторение глагола в татарском языке

Учебник: Татар теле 7 сословие ( Р.. Асылгрева, Р.А. Юсупов, М.К. Зиннуров. Казан, “Мгариф”, 2011.).
Цели: обобщение, испытание и систематизация знаний и умений учащихся о глаголах в татарском языке; закрепление навыков грамотного письма, развитие умения беспричинно работать.
Оборудование: карточки с заданиями разнообразных уровней, тесты.

Учебник: Татар теле 7 разряд ( Р.. Асылгрева, Р.А. Юсупов, М.К. Зиннуров. Казан, “Мгариф”, 2011.).
Цели: обобщение, испытание и систематизация знаний и умений учащихся о глаголах в татарском языке; закрепление навыков грамотного письма, развитие умения сам работать.
Оборудование: карточки с заданиями разнообразных уровней, тесты.

Этап урока

время

Деятельность учителя

Деятельность ученика

1

Орг.момент
Целепологание

1 мин.

Знакомит с темой и целью урока

Ставят себе мета достичь той отметки, которую желают получить зa урок

2

Работа с тестами и с разноуровневыми
карточками

42 мин.

Оказывает индивидуальную помощь

Выполняют задания

3

Рефлексия

1 мин.

Подводит итоги, анализирует результаты

Сравнивают следствие таблицы с желаемым результатом

4

Индивидуальное задание

1 мин.

Предлагает желающим жениться домашнее задание

Желающие берут задания

Тесты.

Фигыль сз тркеме нрсне белдер?

А) предметны
Б) предметны билгесен
В) эш-хлне, процессны.

Татар теленд нич фигыль тркемчсе бар?

А) 4
Б) 8
В) 9

Затланышлы фигыльлрг кайсы фигыль тркемчлре кер?

А) хикя ф., шарт ф., инфинитив
Б) шарт ф., исем ф., хл ф.
В) хикя ф., боерык ф., телк ф., шарт ф.

Затланышсыз фигыльлрг кайсы фигыль тркемчлре кер?

А) Сыйфат ф., хл ф., исем ф., инфинитив
Б) шарт ф., хл ф., инфинитив, боерык ф.
В) исем ф., хикя ф., боерык ф.

Боерык фигыльлрдн ген торган ртне крстегез.

А) барсам, килче, биеп
Б) яп, китегез, очсыннар
В) ябам, китче, уйный

Хзерге заман хикя фигыльлрдн ген торган ртне крстегез.

А) бара, кл, эшли, ясый
Б) барачак, клчк, эшлиячк
В) килгн, клгн, сйлгн, кргн

ткн заман сыйфат фигыльлрдн ген торган ртне крстегез.

А) аткан, килче, йзче
Б) кайтыр, йзгн, сйлгн
В) йткн, аткан,кигн

Уртаклык юнлеше нинди кушымчалар ярдмед ясала?

А) –ыш/-еш/-ш
Б) кушымчасы юк
В) –ын/-ен/-н

Инфинитив кергн ртне крстегез.

А) бетерде, укырга, язышты
Б) юарга, укытырга, элрг
В) китрг, бармады, калган

Торгач фигылен морфологик расследование языгыз.

Карточки.
“5”

Иртн торгач та, рдк тамагын туйдырган истинно юлга чыккан. 2) Минем эшк барасым бар. 3) Сиа очраган кеше миа таныш тгел икн. 4) Мин биерг яратам. 5) ир чокырсыз булмас, урман киексез булмас. БУ МЛЛРДГЕ ФИГЫЛЬЛРГ ТУЛЫ МОРФОЛОГИК разбор ЯСАРГА.

“4”

Эше барны, ашы бар. 2) Урамда шундый ылы, йтерсе яз иткн. 3) Матур кием киюче, з-зен бик яратучы. 4) Ни ччс, шуны урырсы. БУ МЛЛРДГЕ ФИГЫЛЬЛРГ ТУЛЫ МОРФОЛОГИК разложение ЯСАРГА.

“3”

Балалар чыгып киткч, й эче тынып калды. 2) Хат килгн саен, мин шатланам. 3) Та беленг, ул торып йри башлады. БУ МЛЛРДГЕ ФИГЫЛЬЛРГ ТУЛЫ МОРФОЛОГИК расследование ЯСАРГА

Гарифуллина Альбина Раильевна
МБОУ «школа №58»
Albina.ru.07@mail.ru



Copyright 2020. All rights reserved.

Опубликовано 02.05.2016 asvfedf в категории "Информация