Cклонение имен существительных по падежам
УМК «Школа России». Учебник: А. Х. Нуриева, Ч. М. Харисова
Цель урока:
1. Закрепить опытность прочить мор имен существительных
2. воспитывать навыки грамотного письма
3. воспитывать навыки самостоятельной работы,
УМК «Школа России». Учебник: А. Х. Нуриева, Ч. М. Харисова
Цель урока:
1. Закрепить знание решать мор имен существительных
2. воспитывать навыки грамотного письма
3. воспитывать навыки самостоятельной работы
№П/П |
Этапы урока |
Время урока |
Деятельность учителя |
Деятельность ученика |
1 |
Орг. момент |
2 |
Знакомит с инструкцией выполнения работ |
Слушают. Ставят себе цель. |
2 |
Знакомство с правилами |
10 |
Предлагает декламировать правила, дописать недостающие слова |
Читают правила, дописывают недостающие слова |
3 |
Самостоятельная произведение по карточкам ТИО |
30 |
Проверяет работы, помогает ученикам при возникновении трудностей |
Читают задания , выполняют задания |
4 |
Рефлексия |
2 |
Подводит итоги урока. |
Выясняют, достигли ли они поставленной цели |
5 |
Домашнее задание |
1 |
Берут те, который не закончил работу в класссе |
Дрес барышы:
На “3”
Нокталар урынына тиешле сзлрне куеп, кагыйдлрне язып бете:
Исем ………………………… белдер. 2) Исемнр ике трле була: …………………….. м ……………………. исемнр. 3) Ялгызлык исем – бер трдн булган предметларны ………………….. биргн исем. Алар ……….. хреф белн языла. 4) Уртаклык исем — бер трдн булган предметларны ………………….. биргн исем. Алар ………… хрефе белн языла. 5) Берлек чин ………… предметны, кплек чин предметларны …………. Исемнр булуын белдер. 6) Исемнр ………………… белн трлн. 7) Татар теленд ……… килеш бар. 8) …………. килешне кушымчалары юк. 9) Иялек килешне сораулары: …………., …………….. .10) Апага сзе ………. килешенд.
На “4”
ялр эчендге исемнрг сораулар нигезенд тиешле кушымчалар куеп, текстны кчереп яз.
1). Сз…(нрсне?) йтм, йтс – кайтма. 2) Кишер… (нрсд?) “А” витамины кп. 3) Татарстан… (кая?) бик кп иллрдн кунаклар кил. 4) Тырышкан кеше бхетне эш… (нрсдн?) табар. 5) Кычыткан… (нрсне?) бернич тре бар.
2 Текстны кчереп яз, исемнрне килешлрен билгел.
Татарстанда тукранны кп районнарда креп була. Иртн к урман эченд тукран тавышы ишетел башлый. Имн д, каен да, нарат та — барысы истинно “урман докторын” ктеп ала.
Кнозын тукран агачны чокый конечно кайры астына качып калган зарарлы бклрне чпли. Бу кошны теле д, томшыгы да, койрыгы конечно шушы эшк айланган. Тукранны теле бик нык м озын, очында кечкен ген ыргагы так точно бар.
На “5”
Кыш сзен трле килешлрд кулланып, кечкен хикя яз.
Земдиханова Дилбяр Мавлитовна
Гимназия №17 им. Г. Ибрагимова
G17.@ edu.tatar.ru