Май 2

Нахождения неизвестного слагаемого

 Г. В. Дорофеев, Т. Н. Миракова «Математика». УМК «Перспектива».
Цель урока: познакомить с взаимосвязью среди сложением и вычитаемым, следовательно правило, выделывать вычислительные навыки.
Оборудование: учебник, рабочая тетрадь, карточки с заданиями, ноутбуки.
На доске список (имена уч-ся, номера задании).

 Г. В. Дорофеев, Т. Н. Миракова «Математика». УМК «Перспектива».
Цель урока: познакомить с взаимосвязью посреди сложением и вычитаемым, следовательно правило, выделывать вычислительные навыки.
Оборудование: учебник, рабочая тетрадь, карточки с заданиями, ноутбуки.
На доске список (имена уч-ся, номера задании).

Проект урока

 Этап урока

Время

 Деятельность учителя

 Деятельность ученика

1.

Орг. момент и целеполагание

2 минуты

Знакомит темой урока и целью

Ставят себе мишень , достичь желаемых результатов.

2.

Работа по учебнику. Изучение нового материала.

10 минут

Проверять выполненные задания.

Выполняют № 1,2,3 на стр. 45. Читают правило.

3.

Работа по индивидуальным карточкам.

15 минут

Проверяет решения задач.

Решают задачи самостоятельно.

4.

Повторение пройденного материала. делание с ноутбуком. Тест.

10 минут

Поправляет, помогает по необходимости.

Выполняют задания.

5.

Выполнение заданий в рабочих тетрадях.

6 минут

Проверяет действие работы.

Работают в рабочих тетрадях №3 (1,2,3) на стр. 55.

6.

Рефлексия.

2 минуты

Подводит следствие урока.

Сравнивают следствие работ с предполагаемым результатом.

I. Оештыру моменты.
бес бген “Билгесез кушылучыны табу” темасын йрнбез.Сез бу теманы зегез укып злштерерсез.Теманы злштергннн со сезг ч баскычтан торган биремнр трг кирк булыр. А – яа вещество буенча мисаллар. В – мсьллр чиш. С — тестлар эшл. Аларны барысын конечно тгч укучылар чен стм биремнр д булачак. Уышлар таблицасына р биремне тгн саен плюс куя барырсыз. Биремнрне утп бетергн укучыларга блкк наклейкалар булачак. Кем и югары нтиг ирешерг тели? Мин уышлар телим!
II.Яа содержание буенча эш.
Тактадагы язмаларны укып яа материалны злштерегез м биремнрне ти башлагыз.
III.Дреслек буенча эш.
А
1.№1 45нче бит
2.№2 45нче бит
3.№3 45нче бит
IV.Индивидуаль карточкалар буенча эш. Мсьллр чиш.

В

  1. вариант.

1. Ике вазада 10 ччк бар. Беренче вазада 3 ччк,икенче вазада нич ччк бар?
2. Тартмада 7 кнфит бар иде. 5 конфетны ашадылар.Тартмада нич кнфит калды ?
3. Бакчада 8 алмагач ус, груша агачы 6 га кимрк.Бакчада барлыгы нич агач ус?

  1. вариант.

1. Ике киштд 9 китап бар.Беренче киштд 5 китап,икенче киштд нич китап бар?
2. Аквариумда 8 балык бар иде. Анда тагын 2 балык салдылар. Аквариумда нич балык булды?
3. Асияг 4 зур открытка м 2 г артыграк кечкен открытка булк иткннр.Асияг барлыгы нич открытка булк иткннр?
V. Ноутбук белн эш.Тест.
С

  1. Мсьлне чишелеше: 8-3=5 . Мсьлне дрес шартын сайла.

А.Мдинне 5 дфтре, Злияне дфтрлре 3 к кбрк.
Б. Бер блмд 8 урындык, икенчесенд 5 к кимрк.
В. Бер шрд 8 музей, икенчесенд 3 музейга кимрк.

  1. Мсьлне чишелеше: 9-3=6. Мсьлне дрес шартын сайла.

А. Данис 3 китап укыган, Тимур 6 китапка кбрк.
Б. Бер йортта 9 кат, икенчесенд 3 катка кимрк.
В. Бер пакетта 9 персик, икенчесенд 6 персикка кимрк.

  1. Дрес авапны билгел.

 Рафис 3 эт ясады, Рстм 2 этк кбрк. Малайлар барлыгы нич эт ясаганнар?
А. 8
Б. 9
В. 7

  1. Айсылу 6 тлинк юды, Галия 2 тлинкг зрк. Кызлар барлыгы нич тлинк юганнар?

А. 7
Б. 8
В. 10

VI. стм материал. Эш дфтрлре.
№3 (1,2,3),55 нче бит
VII. Рефлекция.
— Кем узе телгн нтиг иреште?
— Кемне нтилре тбнрк булды?
— Дрест эшлве зе ошадымы?

Миначева Раиля Зуфаровна
воспитатель первой категории МБОУ “Татарская гимназия №2 при КФУ” Московского района г. Казани
minacheva63@mail.ru



Copyright 2020. All rights reserved.

Опубликовано 02.05.2016 asvfedf в категории "Информация